Sprawozdanie Finansowe Stowarzyszenia Kulturalnego „Gloria” za rok 2013

 

SPRAWOZDANIE  FINANSOWE

STOWARZYSZENIA  KULTURALNEGO  "GLORIA"

W  PRZEWORSKU

 

za rok obrotowy 2013

 

Stowarzyszenie Kulturalne "GLORIA" w Przeworsku  zostało zarejestrowane 17.XI.2006r. w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sądowego w Rejestrze w Rzeszowie pod numerem KRS 0000267831.

Stowarzyszenie Kulturalne "Gloria" w Przeworsku postanowieniem Sądu Rejonowego w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z dniem 07,IV.2008r, otrzymało status organizacji pożytku publicznego.

Stowarzyszenie Kulturalne "Gloria" w Przeworsku  mieszczącego się przy ul. Misiągiewicza 42, 37-200 Przeworsk  otrzymało numer identyfikacyjny REGON 180197448 nadany przez Główny Urząd Statystyczny z dniem 16.01.2007r.

 

W skład Zarządu wchodzą:

Prezes Zarządu – mgr inż. Edward Krauz

V-ce Prezes Zarządu – mgr Lucyna Pyziak

Sekretarz – Władysława Jarosz

Skarbnik – Anna Chlebuś

Członek Zarządu – Antoni Morzywałek

 

W skład Komisji Rewizyjnej wchodzą :

Przewodniczący –  Dorota Hałys

Sekretarz –   Teresa Surmiak

Członek –  Ryszard Wojtuń.

Przedmiotem działalności statutowej organizacji pożytku publicznego jest:

– organizowanie występów chóru "Gloria",

– prowadzenie kroniki chóru "Gloria",

– organizowanie imprez  kulturalno-muzycznych,

– organizowanie wypraw i szkoleń ekologicznych.

Przedmiotowe sprawozdanie finansowe obejmuje rok obrotowy

 od 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku.

 

Sprawozdanie finansowe sporządzone zostało na podstawie ksiąg rachunkowych prowadzonych w roku obrotowym, zgodnie z dokumentacją przyjętych zasad rachunkowości ustaloną i wprowadzoną do stosowania postanowieniami Uchwały nr 7/IV/2/07 Zarządu wprowadzającej z dniem 01.01.2007 roku tj;

 

– Szczegółowe zasady rachunkowości oraz plan kont,

– Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów,

– Instrukcja ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania,

– Instrukcja inwentaryzacji,

– Aneks do Szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont

– Preliminarz na 2013 rok

 

Lp.                                  T r e ś ć                  Plan             Wykonanie

                                                                 01.01.2013r.     31.12.2013r.

                                                                   W PLN             w PLN

————————————————————————————

Przychody

1. Stan przychodów      B.o.                  2300,-                    2336,89

                2. Składki członków                                 764,-                       620,-

3. Darowizny                                          3000,-                          

4. 1% podatku dla org.poż.publ.           24500,-                  15422,40

5. Inne    +(odsetki itp.)                                                               5,81                                ———————————————————————————–

    Razem przychody                             30564,-                  18385,10

 

Rozchody

1.Opłata za prowadzenie r-ku bank.                       60,-                 35,-

2. Materiały biurowe (papier, tusz do

drukarki, długopisy, kredki, druki, zdjęcia itp).   1770,-               95,51                              

3. Znaczki pocztowe, koperty.                                234,-               88,46

4. Dopłaty do wycieczek ,wypraw                        2000,-            2000,-                                   

   W tym  ;(dział. poż. publ.) 1700,-

5. Koszty reprezentacyjne   (walne zebranie,

kwiaty, upominki okolicznościowe, 10-cio

 lecie chóru itp.)                                                    2500,-            1676,76

w tym : org. poż. publ. 1300,-

6. Wspieranie diakoni muzycznej                         2000,-             2000,-

     W tym: org. poż. publ. 1200,-

6. Wspieranie chóru "Gloria"                             22000,-           11000,-

     (koszty dział poż publ.)

7.  Inne                                                                                            14,-                                     

 ———————————————————————————–

   Razem rozchody                                            30564,-          16909,73

Różnica zwiększająca dochód roku następnego              1475,37

 

Wyk. W 3 egz.

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MpiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

Przeworsk, dnia 15.01. 2014r.

 

Sporządziła:                                                             Zarząd:

Księgowa:                                                                     

/-/Maria Hałys                                           ………………………….                                                                     

                                                                   ………………………….                                                                              

                                                                    …………………………                                                                            

                                                                    …………………………                                                                            

                                                                     ………………………..

 

 

 

REGON 180197448

 

 

                                       B  I  L  A  N  S

 

AKTYWA                                                           2012r.             2013r.

 

                                                                                          w PLN

A. Aktywa trwałe

    I. Wartości niematerialne i prawne

    II. Rzeczowe aktywa trwałe

   III. Należności długoterminowe

   IV. Inwestycje długoterminowe

    V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe

B. Aktywa                                                              2336,89      1475,37  

I. Zapasy rzeczowych aktywów obrotowych

    II. Należności krótkoterminowe

   III. Inwestycje krótkoterminowe

         1. Środki pieniężne                                         2336,89     1475,37

Suma aktywów                                                        2336,89      1475,37

PASYWA

A. Fundusze własne                                                2336,89      1475,37

     I. Fundusz statutowy                                            2336,89     1475,37

    II. Fundusz z aktualizacji wyceny

   III. Wynik finansowy netto za rok obrotowy

                         1. Nadwyżka przychodów nad kosztami

         2. Nadwyżka kosztów nad przychodami

B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania

                    Suma pasywów                                                    2336,89     1475,37

 

               Przeworsk, dnia  16.01.2014r.                                   Zarząd:

Wyk. w 3 egz.

Egz. nr 1. – Urząd Skarbowy Przeworsk                 ……………………………

Egz. Nr 2 – MPiPS Warszawa                                …………………………..

Egz. nr 3 – a/a                                                          …………………………..

Wyk. EK/MH                                                          …………………………..

                                                                                 ……………………

     Księgowa:  

 

    /-/ Maria Hałys

 

 

 

REGON 180197448

 

 

RACHUNEK  WYNIKÓW

 

                                                                                    20012r.      2013r.

                                                                                              PLN

A. Przychody z działalności statutowej                 4546,25     2956,89

I. Składki brutto określone statutem (tradycyjnej)      516,-          620,-

     II. Inne przychody określone statutem                  4030,25    2336,89

 

B. Koszty realizacji zadań statutowych                  2169,-       1100,-

 

 

C. Wynik finansowy na działalności statutowej (A-B)    

(tradycyjnej)                                                                2377,25   1856,89

 

D. Przychody działalności statutowej pożytku

     publicznego                                                        19003,86  15422,40

I. Przychody działalności nieodpłatnej                    19003,89  15422,40

II. Przychody działalności odpłatnej                                              

 

E. Koszty realizacji zadań pożytku publicznego 18049,11  15200,-

I. Koszty działalności nieodpłatnej                           18049,11 15200,-

II. Koszty działalności odpłatnej                                                  

 

F. Wynik finansowy działalności statutowej

     pożytku publicznego (D-E)                                   954,75     222,40

 

G. Koszty administracyjne                                       1002,36    609,73

1. Zużycie materiałów i energii                                     250,43      95,51

2. Usługi obce                                                                                 

                3. Podatki i opłaty                                                           60,-         35,-

4. Wynagrodzenia, ubezpieczenia społeczne i inne                        

 5. Amortyzacja                                                                                  

 6. Pozostałe                                                                    691,93   479,22

 

H. Pozostałe przychody                                                    7,25       5,81                               

I. Pozostałe koszty                                                                         

 

J. Przychody finansowe

 

K. Koszty finansowe

 

L. Wynik finansowy brutto na całokształcie

     działalności ( C+F-G+H-I+J-K)                      2336,89      1475,37

 

Ł. Zyski i straty nadzwyczajne

I. Zyski nadzwyczajne

II. Straty nadzwyczajne

 

M. Wynik finansowy ogółem (L+Ł)                   2336,89       1475,37

 

 

 

 Wyk. w 3 egz

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MPiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

 

Wyk. EK/MH

 

 

Przeworsk, dnia 15.01.2014r.

 

 

Księgowa:                                                                   Zarząd

 

/-/ Maria Hałys                                                      ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              …………………….

 

 

 

Dodatkowe informacje i objaśnienia.                                   (zał. do sprawozdania finansowego)

1.

1) Zmiany wartości środków trwałych:

    a) Środki trwałe wartość początkowa w PLN __________________________________________________

Lp. Wyszczególnienie Wartość początkowa Zwiększenie  Stan na dzień                

                                          na dzień                     z tyt.              31.12.2013r   

                                        01.01.2013r.  _________________________________________________  

   1.  Aparat cyfrowy Panasonic

        z ładowarką                         778,35                                      778,35

   2. Zestaw komputerowy

            ADAX-ALFA                3261,90                                   3251,90

   3.  Drukarka HP DJ 3550          241,57                                     241,57                                               

   4.  Kalkulator                             141,46                                     141,46

   5.  Zakładowy plan kont

         (książka)                                 92,-                                          92,-

    6.  Harmonijka                           140,-                                         140,-

_________________________________________________________

                 Razem                         4645,28                                    4645,28

________________________________________________________

      b) umorzenia środków trwałych w zł i gr.

_________________________________________________________

Lp. Wyszczególnienie  Dotychczasowe    Zwiększenie     Stan na dzień

                                      umorzenie            umorzeń              31.12.2013r.                                            

                                      na dzień

                                      01.01.2013r.

 

 1.  Aparat cyfrowy Panasonic

        z ładowarką                              778,35                                  778,35

   2. Zestaw komputerowy 

       ADAX-ALFA                          3251,90                               3251,90

   3.  Drukarka HP DJ 3550              241,57                                  241,57

   4.  Kalkulator                                 141,46                                  141,46

   5.  Zakładowy plan kont

         (książka)                                     92,-                                       92,-

   6.  Harmonijka                                140,-                                     140,-

________________________________________________________

                 Razem                              4645,28                               4645,28

_________________________________________________________

Uwaga! Zestaw komputerowy  wraz z drukarką otrzymano o wartości początkowej 3251,90,

umorzony w 100%, który otrzymano nieodpłatnie od Starosty Łańcuckiego dla Stowarzyszenia.             

 

2) -Stowarzyszenie nie posiada żadnych gruntów w użytkowaniu wieczystym.

3) – Nie zawierano umów najmu, dzierżawy i innych umów lizingu dotyczących środków trwałych.

4) – Stowarzyszenie nie ma zobowiązań wobec budżetu państwa ani też jednostek samorządu terytorialnego wynikających z tyt. własności budynków i budowli.

5) – Stowarzyszenie nie posiada kapitału podstawowego, nie posiada też subskrybowanych akcji.

6) – Kapitałów (funduszy) zapasowych i rezerwowych jednostka nie posiada.

7) – Zysku ani strat w roku obrotowym nie odnotowano.

8) – Rezerw nie tworzono.

9) – Odpisów aktualizujących wartości należności w roku obrotowym nie stanowiono.

10) – Zobowiązań długoterminowych nie zaciągano.

11) – Wykazu istotnych pozycji czynnych i biernych nie sporządzono.

12) – Nie zaciągano żadnych zobowiązań na majątku jednostki.

13) – Jednostka nie udziela zobowiązań warunkowych w tym gwarancji i poręczeń.

 

2.

1) – Nie prowadzono sprzedaży żadnych produktów ani materiałów.

2) – Odpisów aktualizujących środki trwałe nie było.

3) –  Zapasów nie stanowiono.

4) – Stowarzyszenie nie prowadzi działalności gospodarczej.

5) – Jednostka prowadziła działalność nie podlegająca opodatkowaniu.

6) – Jednostka nie sporządzała rachunku zysków i strat.

7) – Jednostka nie poniosła kosztów wytwarzania środków trwałych         ani też środków na własne potrzeby.

8) – Jednostka nie poniosła w roku ostatnim oraz nie planuje na rok następny  nakładów na ochronę środowiska.

9) – Zysków i strat nadzwyczajnych nie było.

10) – Brak podatku od operacji nadzwyczajnych (nie prowadzono).

3. Rachunku przepływów pieniędzy otworzono w Banku Spółdzielczym w Przeworsku ul. Krakowska 11.

4. Informacje o:

1) – Zatrudnienie zerowe.

2) Wydatków na wynagrodzenia nie było. Działalność prowadzona jest nieodpłatnie.

3) Pożyczek i świadczeń o podobnym charakterze osobom wchodzącym w skład organu zarządzającego nie udzielono.

5.

1) – W latach poprzedzających rok obrotowy, za który składane jest sprawozdanie  znaczących zdarzeń nie odnotowano.

2) – Znaczących zdarzeń po dniu bilansowym nie odnotowano.

3) – Nie było zmian zasad rachunkowości, które mogły by wywrzeć istotny wpływ na sytuację majątkową, finansową i wynik finansowy jednostki.

 4) – Informacje liczbowe zapewniające porównywalność danych sprawozdania finansowego za rok poprzedzający ze sprawozdaniem za rok obrotowy;  Bilans  roku poprzedzającego i obrotowego, jest porównywalny.

Rok 2012 – 2336,89 zł  a rok 2013 – 1475,37 zł

6.

1) Jednostka nie brała udziału w działaniach konsolidacyjnych.

7. Działalność jednostki będzie kontynuowana.

 

 

                Przeworsk, dnia  16.01.2014r.

                                          

                                                                                                                               

                   Księgowa                                                        Zarząd:                     

                   /-/ Maria Hałys                                        ……………………….

                                                                                   ……………………….  

                                                                                   ……………………….

                                                                                   ……………………….

                                                                                   ……………………….                                                                                                      

 

 

 

                                   OŚWIADCZENIE                   

 

 

                        Zarząd   Stowarzyszenia Kulturalnego „GLORIA”

           w Przeworsku oświadcza, że w 2013 roku nie osiągnął żadnych

           przychodów z działalności gospodarczej.

           Osiągnięte przychody zostały przeznaczone na cele statutowe.    

 

 

 

           Wyk. W 2 egz.                                                                     Zarząd:

         Egz. Nr 1 – US Przeworsk                                             …………………………..

              Egz. Nr 2 – a/a                                                               …………………………..

               EK/MH                                                                         …………………………..

                                                                                                     …………………………..

                                                                                                     …………………………..

 

 

 

 

REGON 180197448

 

 

RACHUNEK  WYNIKÓW

 

                                                                                    20012r.      2013r.

                                                                                              PLN

A. Przychody z działalności statutowej                 4546,25     2956,89

I. Składki brutto określone statutem (tradycyjnej)      516,-          620,-

     II. Inne przychody określone statutem                  4030,25    2336,89

 

B. Koszty realizacji zadań statutowych                  2169,-       1100,-

 

 

C. Wynik finansowy na działalności statutowej (A-B)    

(tradycyjnej)                                                                2377,25   1856,89

 

D. Przychody działalności statutowej pożytku

     publicznego                                                        19003,86  15422,40

I. Przychody działalności nieodpłatnej                    19003,89  15422,40

II. Przychody działalności odpłatnej                                              

 

E. Koszty realizacji zadań pożytku publicznego 18049,11  15200,-

I. Koszty działalności nieodpłatnej                           18049,11 15200,-

II. Koszty działalności odpłatnej                                                  

 

F. Wynik finansowy działalności statutowej

     pożytku publicznego (D-E)                                   954,75     222,40

 

G. Koszty administracyjne                                       1002,36    609,73

1. Zużycie materiałów i energii                                     250,43      95,51

2. Usługi obce                                                                                 

                3. Podatki i opłaty                                                           60,-         35,-

4. Wynagrodzenia, ubezpieczenia społeczne i inne                        

 5. Amortyzacja                                                                                  

 6. Pozostałe                                                                    691,93   479,22

 

H. Pozostałe przychody                                                    7,25       5,81                               

I. Pozostałe koszty                                                                         

 

J. Przychody finansowe

 

K. Koszty finansowe

 

L. Wynik finansowy brutto na całokształcie

     działalności ( C+F-G+H-I+J-K)                      2336,89      1475,37

 

Ł. Zyski i straty nadzwyczajne

I. Zyski nadzwyczajne

II. Straty nadzwyczajne

 

M. Wynik finansowy ogółem (L+Ł)                   2336,89       1475,37

 

 

 

 Wyk. w 3 egz

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MPiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

 

Wyk. EK/MH

 

 

Przeworsk, dnia 15.01.2014r.

 

 

Księgowa:                                                                   Zarząd

 

/-/ Maria Hałys                                                      ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              …………………….

SPRAWOZDANIE  FINANSOWE

STOWARZYSZENIA  KULTURALNEGO  "GLORIA"

W  PRZEWORSKU

 

za rok obrotowy 2013

 

Stowarzyszenie Kulturalne "GLORIA" w Przeworsku  zostało zarejestrowane 17.XI.2006r. w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sądowego w Rejestrze w Rzeszowie pod numerem KRS 0000267831.

Stowarzyszenie Kulturalne "Gloria" w Przeworsku postanowieniem Sądu Rejonowego w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z dniem 07,IV.2008r, otrzymało status organizacji pożytku publicznego.

Stowarzyszenie Kulturalne "Gloria" w Przeworsku  mieszczącego się przy ul. Misiągiewicza 42, 37-200 Przeworsk  otrzymało numer identyfikacyjny REGON 180197448 nadany przez Główny Urząd Statystyczny z dniem 16.01.2007r.

 

W skład Zarządu wchodzą:

Prezes Zarządu – mgr inż. Edward Krauz

V-ce Prezes Zarządu – mgr Lucyna Pyziak

Sekretarz – Władysława Jarosz

Skarbnik – Anna Chlebuś

Członek Zarządu – Antoni Morzywałek

 

W skład Komisji Rewizyjnej wchodzą :

Przewodniczący –  Dorota Hałys

Sekretarz –   Teresa Surmiak

Członek –  Ryszard Wojtuń.

Przedmiotem działalności statutowej organizacji pożytku publicznego jest:

– organizowanie występów chóru "Gloria",

– prowadzenie kroniki chóru "Gloria",

– organizowanie imprez  kulturalno-muzycznych,

– organizowanie wypraw i szkoleń ekologicznych.

Przedmiotowe sprawozdanie finansowe obejmuje rok obrotowy

 od 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku.

 

Sprawozdanie finansowe sporządzone zostało na podstawie ksiąg rachunkowych prowadzonych w roku obrotowym, zgodnie z dokumentacją przyjętych zasad rachunkowości ustaloną i wprowadzoną do stosowania postanowieniami Uchwały nr 7/IV/2/07 Zarządu wprowadzającej z dniem 01.01.2007 roku tj;

 

– Szczegółowe zasady rachunkowości oraz plan kont,

– Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów,

– Instrukcja ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania,

– Instrukcja inwentaryzacji,

– Aneks do Szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont

– Preliminarz na 2013 rok

 

Lp.                                  T r e ś ć                  Plan             Wykonanie

                                                                 01.01.2013r.     31.12.2013r.

                                                                   W PLN             w PLN

————————————————————————————

Przychody

1. Stan przychodów      B.o.                  2300,-                    2336,89

                2. Składki członków                                 764,-                       620,-

3. Darowizny                                          3000,-                          

4. 1% podatku dla org.poż.publ.           24500,-                  15422,40

5. Inne    +(odsetki itp.)                                                               5,81                                ———————————————————————————–

    Razem przychody                             30564,-                  18385,10

 

Rozchody

1.Opłata za prowadzenie r-ku bank.                       60,-                 35,-

2. Materiały biurowe (papier, tusz do

drukarki, długopisy, kredki, druki, zdjęcia itp).   1770,-               95,51                              

3. Znaczki pocztowe, koperty.                                234,-               88,46

4. Dopłaty do wycieczek ,wypraw                        2000,-            2000,-                                   

   W tym  ;(dział. poż. publ.) 1700,-

5. Koszty reprezentacyjne   (walne zebranie,

kwiaty, upominki okolicznościowe, 10-cio

 lecie chóru itp.)                                                    2500,-            1676,76

w tym : org. poż. publ. 1300,-

6. Wspieranie diakoni muzycznej                         2000,-             2000,-

     W tym: org. poż. publ. 1200,-

6. Wspieranie chóru "Gloria"                             22000,-           11000,-

     (koszty dział poż publ.)

7.  Inne                                                                                            14,-                                     

 ———————————————————————————–

   Razem rozchody                                            30564,-          16909,73

Różnica zwiększająca dochód roku następnego              1475,37

 

Wyk. W 3 egz.

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MpiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

Przeworsk, dnia 15.01. 2014r.

 

Sporządziła:                                                             Zarząd:

Księgowa:                                                                     

/-/Maria Hałys                                           ………………………….                                                                     

                                                                   ………………………….                                                                              

                                                                    …………………………                                                                            

                                                                    …………………………                                                                            

                                                                     ………………………..

 

 

 

REGON 180197448

 

 

                                       B  I  L  A  N  S

 

AKTYWA                                                           2012r.             2013r.

 

                                                                                          w PLN

A. Aktywa trwałe

    I. Wartości niematerialne i prawne

    II. Rzeczowe aktywa trwałe

   III. Należności długoterminowe

   IV. Inwestycje długoterminowe

    V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe

B. Aktywa                                                              2336,89      1475,37  

I. Zapasy rzeczowych aktywów obrotowych

    II. Należności krótkoterminowe

   III. Inwestycje krótkoterminowe

         1. Środki pieniężne                                         2336,89     1475,37

Suma aktywów                                                        2336,89      1475,37

PASYWA

A. Fundusze własne                                                2336,89      1475,37

     I. Fundusz statutowy                                            2336,89     1475,37

    II. Fundusz z aktualizacji wyceny

   III. Wynik finansowy netto za rok obrotowy

                         1. Nadwyżka przychodów nad kosztami

         2. Nadwyżka kosztów nad przychodami

B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania

                    Suma pasywów                                                    2336,89     1475,37

 

               Przeworsk, dnia  16.01.2014r.                                   Zarząd:

Wyk. w 3 egz.

Egz. nr 1. – Urząd Skarbowy Przeworsk                 ……………………………

Egz. Nr 2 – MPiPS Warszawa                                …………………………..

Egz. nr 3 – a/a                                                          …………………………..

Wyk. EK/MH                                                          …………………………..

                                                                                 ……………………

     Księgowa:  

 

    /-/ Maria Hałys

 

 

 

REGON 180197448

 

 

RACHUNEK  WYNIKÓW

 

                                                                                    20012r.      2013r.

                                                                                              PLN

A. Przychody z działalności statutowej                 4546,25     2956,89

I. Składki brutto określone statutem (tradycyjnej)      516,-          620,-

     II. Inne przychody określone statutem                  4030,25    2336,89

 

B. Koszty realizacji zadań statutowych                  2169,-       1100,-

 

 

C. Wynik finansowy na działalności statutowej (A-B)    

(tradycyjnej)                                                                2377,25   1856,89

 

D. Przychody działalności statutowej pożytku

     publicznego                                                        19003,86  15422,40

I. Przychody działalności nieodpłatnej                    19003,89  15422,40

II. Przychody działalności odpłatnej                                              

 

E. Koszty realizacji zadań pożytku publicznego 18049,11  15200,-

I. Koszty działalności nieodpłatnej                           18049,11 15200,-

II. Koszty działalności odpłatnej                                                  

 

F. Wynik finansowy działalności statutowej

     pożytku publicznego (D-E)                                   954,75     222,40

 

G. Koszty administracyjne                                       1002,36    609,73

1. Zużycie materiałów i energii                                     250,43      95,51

2. Usługi obce                                                                                 

                3. Podatki i opłaty                                                           60,-         35,-

4. Wynagrodzenia, ubezpieczenia społeczne i inne                        

 5. Amortyzacja                                                                                  

 6. Pozostałe                                                                    691,93   479,22

 

H. Pozostałe przychody                                                    7,25       5,81                               

I. Pozostałe koszty                                                                         

 

J. Przychody finansowe

 

K. Koszty finansowe

 

L. Wynik finansowy brutto na całokształcie

     działalności ( C+F-G+H-I+J-K)                      2336,89      1475,37

 

Ł. Zyski i straty nadzwyczajne

I. Zyski nadzwyczajne

II. Straty nadzwyczajne

 

M. Wynik finansowy ogółem (L+Ł)                   2336,89       1475,37

 

 

 

 Wyk. w 3 egz

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MPiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

 

Wyk. EK/MH

 

 

Przeworsk, dnia 15.01.2014r.

 

 

Księgowa:                                                                   Zarząd

 

/-/ Maria Hałys                                                      ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              …………………….

 

 

 

Dodatkowe informacje i objaśnienia.                                   (zał. do sprawozdania finansowego)

1.

1) Zmiany wartości środków trwałych:

    a) Środki trwałe wartość początkowa w PLN __________________________________________________

Lp. Wyszczególnienie Wartość początkowa Zwiększenie  Stan na dzień                

                                          na dzień                     z tyt.              31.12.2013r   

                                        01.01.2013r.  _________________________________________________  

   1.  Aparat cyfrowy Panasonic

        z ładowarką                         778,35                                      778,35

   2. Zestaw komputerowy

            ADAX-ALFA                3261,90                                   3251,90

   3.  Drukarka HP DJ 3550          241,57                                     241,57                                               

   4.  Kalkulator                             141,46                                     141,46

   5.  Zakładowy plan kont

         (książka)                                 92,-                                          92,-

    6.  Harmonijka                           140,-                                         140,-

_________________________________________________________

                 Razem                         4645,28                                    4645,28

________________________________________________________

      b) umorzenia środków trwałych w zł i gr.

_________________________________________________________

Lp. Wyszczególnienie  Dotychczasowe    Zwiększenie     Stan na dzień

                                      umorzenie            umorzeń              31.12.2013r.                                            

                                      na dzień

                                      01.01.2013r.

 

 1.  Aparat cyfrowy Panasonic

        z ładowarką                              778,35                                  778,35

   2. Zestaw komputerowy 

       ADAX-ALFA                          3251,90                               3251,90

   3.  Drukarka HP DJ 3550              241,57                                  241,57

   4.  Kalkulator                                 141,46                                  141,46

   5.  Zakładowy plan kont

         (książka)                                     92,-                                       92,-

   6.  Harmonijka                                140,-                                     140,-

________________________________________________________

                 Razem                              4645,28                               4645,28

_________________________________________________________

Uwaga! Zestaw komputerowy  wraz z drukarką otrzymano o wartości początkowej 3251,90,

umorzony w 100%, który otrzymano nieodpłatnie od Starosty Łańcuckiego dla Stowarzyszenia.             

 

2) -Stowarzyszenie nie posiada żadnych gruntów w użytkowaniu wieczystym.

3) – Nie zawierano umów najmu, dzierżawy i innych umów lizingu dotyczących środków trwałych.

4) – Stowarzyszenie nie ma zobowiązań wobec budżetu państwa ani też jednostek samorządu terytorialnego wynikających z tyt. własności budynków i budowli.

5) – Stowarzyszenie nie posiada kapitału podstawowego, nie posiada też subskrybowanych akcji.

6) – Kapitałów (funduszy) zapasowych i rezerwowych jednostka nie posiada.

7) – Zysku ani strat w roku obrotowym nie odnotowano.

8) – Rezerw nie tworzono.

9) – Odpisów aktualizujących wartości należności w roku obrotowym nie stanowiono.

10) – Zobowiązań długoterminowych nie zaciągano.

11) – Wykazu istotnych pozycji czynnych i biernych nie sporządzono.

12) – Nie zaciągano żadnych zobowiązań na majątku jednostki.

13) – Jednostka nie udziela zobowiązań warunkowych w tym gwarancji i poręczeń.

 

2.

1) – Nie prowadzono sprzedaży żadnych produktów ani materiałów.

2) – Odpisów aktualizujących środki trwałe nie było.

3) –  Zapasów nie stanowiono.

4) – Stowarzyszenie nie prowadzi działalności gospodarczej.

5) – Jednostka prowadziła działalność nie podlegająca opodatkowaniu.

6) – Jednostka nie sporządzała rachunku zysków i strat.

7) – Jednostka nie poniosła kosztów wytwarzania środków trwałych         ani też środków na własne potrzeby.

8) – Jednostka nie poniosła w roku ostatnim oraz nie planuje na rok następny  nakładów na ochronę środowiska.

9) – Zysków i strat nadzwyczajnych nie było.

10) – Brak podatku od operacji nadzwyczajnych (nie prowadzono).

3. Rachunku przepływów pieniędzy otworzono w Banku Spółdzielczym w Przeworsku ul. Krakowska 11.

4. Informacje o:

1) – Zatrudnienie zerowe.

2) Wydatków na wynagrodzenia nie było. Działalność prowadzona jest nieodpłatnie.

3) Pożyczek i świadczeń o podobnym charakterze osobom wchodzącym w skład organu zarządzającego nie udzielono.

5.

1) – W latach poprzedzających rok obrotowy, za który składane jest sprawozdanie  znaczących zdarzeń nie odnotowano.

2) – Znaczących zdarzeń po dniu bilansowym nie odnotowano.

3) – Nie było zmian zasad rachunkowości, które mogły by wywrzeć istotny wpływ na sytuację majątkową, finansową i wynik finansowy jednostki.

 4) – Informacje liczbowe zapewniające porównywalność danych sprawozdania finansowego za rok poprzedzający ze sprawozdaniem za rok obrotowy;  Bilans  roku poprzedzającego i obrotowego, jest porównywalny.

Rok 2012 – 2336,89 zł  a rok 2013 – 1475,37 zł

6.

1) Jednostka nie brała udziału w działaniach konsolidacyjnych.

7. Działalność jednostki będzie kontynuowana.

 

 

                Przeworsk, dnia  16.01.2014r.

                                          

                                                                                                                               

                   Księgowa                                                        Zarząd:                     

                   /-/ Maria Hałys                                        ……………………….

                                                                                   ……………………….  

                                                                                   ……………………….

                                                                                   ……………………….

                                                                                   ……………………….                                                                                                      

 

 

 

                                   OŚWIADCZENIE                   

 

 

                        Zarząd   Stowarzyszenia Kulturalnego „GLORIA”

           w Przeworsku oświadcza, że w 2013 roku nie osiągnął żadnych

           przychodów z działalności gospodarczej.

           Osiągnięte przychody zostały przeznaczone na cele statutowe.    

 

 

 

           Wyk. W 2 egz.                                                                     Zarząd:

         Egz. Nr 1 – US Przeworsk                                             …………………………..

              Egz. Nr 2 – a/a                                                               …………………………..

               EK/MH                                                                         …………………………..

                                                                                                     …………………………..

                                                                                                     …………………………..

 

 

 

 

REGON 180197448

 

 

RACHUNEK  WYNIKÓW

 

                                                                                    20012r.      2013r.

                                                                                              PLN

A. Przychody z działalności statutowej                 4546,25     2956,89

I. Składki brutto określone statutem (tradycyjnej)      516,-          620,-

     II. Inne przychody określone statutem                  4030,25    2336,89

 

B. Koszty realizacji zadań statutowych                  2169,-       1100,-

 

 

C. Wynik finansowy na działalności statutowej (A-B)    

(tradycyjnej)                                                                2377,25   1856,89

 

D. Przychody działalności statutowej pożytku

     publicznego                                                        19003,86  15422,40

I. Przychody działalności nieodpłatnej                    19003,89  15422,40

II. Przychody działalności odpłatnej                                              

 

E. Koszty realizacji zadań pożytku publicznego 18049,11  15200,-

I. Koszty działalności nieodpłatnej                           18049,11 15200,-

II. Koszty działalności odpłatnej                                                  

 

F. Wynik finansowy działalności statutowej

     pożytku publicznego (D-E)                                   954,75     222,40

 

G. Koszty administracyjne                                       1002,36    609,73

1. Zużycie materiałów i energii                                     250,43      95,51

2. Usługi obce                                                                                 

                3. Podatki i opłaty                                                           60,-         35,-

4. Wynagrodzenia, ubezpieczenia społeczne i inne                        

 5. Amortyzacja                                                                                  

 6. Pozostałe                                                                    691,93   479,22

 

H. Pozostałe przychody                                                    7,25       5,81                               

I. Pozostałe koszty                                                                         

 

J. Przychody finansowe

 

K. Koszty finansowe

 

L. Wynik finansowy brutto na całokształcie

     działalności ( C+F-G+H-I+J-K)                      2336,89      1475,37

 

Ł. Zyski i straty nadzwyczajne

I. Zyski nadzwyczajne

II. Straty nadzwyczajne

 

M. Wynik finansowy ogółem (L+Ł)                   2336,89       1475,37

 

 

 

 Wyk. w 3 egz

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MPiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

 

Wyk. EK/MH

 

 

Przeworsk, dnia 15.01.2014r.

 

 

Księgowa:                                                                   Zarząd

 

/-/ Maria Hałys                                                      ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              …………………….

SPRAWOZDANIE  FINANSOWE

STOWARZYSZENIA  KULTURALNEGO  "GLORIA"

W  PRZEWORSKU

 

za rok obrotowy 2013

 

Stowarzyszenie Kulturalne "GLORIA" w Przeworsku  zostało zarejestrowane 17.XI.2006r. w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sądowego w Rejestrze w Rzeszowie pod numerem KRS 0000267831.

Stowarzyszenie Kulturalne "Gloria" w Przeworsku postanowieniem Sądu Rejonowego w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z dniem 07,IV.2008r, otrzymało status organizacji pożytku publicznego.

Stowarzyszenie Kulturalne "Gloria" w Przeworsku  mieszczącego się przy ul. Misiągiewicza 42, 37-200 Przeworsk  otrzymało numer identyfikacyjny REGON 180197448 nadany przez Główny Urząd Statystyczny z dniem 16.01.2007r.

 

W skład Zarządu wchodzą:

Prezes Zarządu – mgr inż. Edward Krauz

V-ce Prezes Zarządu – mgr Lucyna Pyziak

Sekretarz – Władysława Jarosz

Skarbnik – Anna Chlebuś

Członek Zarządu – Antoni Morzywałek

 

W skład Komisji Rewizyjnej wchodzą :

Przewodniczący –  Dorota Hałys

Sekretarz –   Teresa Surmiak

Członek –  Ryszard Wojtuń.

Przedmiotem działalności statutowej organizacji pożytku publicznego jest:

– organizowanie występów chóru "Gloria",

– prowadzenie kroniki chóru "Gloria",

– organizowanie imprez  kulturalno-muzycznych,

– organizowanie wypraw i szkoleń ekologicznych.

Przedmiotowe sprawozdanie finansowe obejmuje rok obrotowy

 od 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku.

 

Sprawozdanie finansowe sporządzone zostało na podstawie ksiąg rachunkowych prowadzonych w roku obrotowym, zgodnie z dokumentacją przyjętych zasad rachunkowości ustaloną i wprowadzoną do stosowania postanowieniami Uchwały nr 7/IV/2/07 Zarządu wprowadzającej z dniem 01.01.2007 roku tj;

 

– Szczegółowe zasady rachunkowości oraz plan kont,

– Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów,

– Instrukcja ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania,

– Instrukcja inwentaryzacji,

– Aneks do Szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont

– Preliminarz na 2013 rok

 

Lp.                                  T r e ś ć                  Plan             Wykonanie

                                                                 01.01.2013r.     31.12.2013r.

                                                                   W PLN             w PLN

————————————————————————————

Przychody

1. Stan przychodów      B.o.                  2300,-                    2336,89

                2. Składki członków                                 764,-                       620,-

3. Darowizny                                          3000,-                          

4. 1% podatku dla org.poż.publ.           24500,-                  15422,40

5. Inne    +(odsetki itp.)                                                               5,81                                ———————————————————————————–

    Razem przychody                             30564,-                  18385,10

 

Rozchody

1.Opłata za prowadzenie r-ku bank.                       60,-                 35,-

2. Materiały biurowe (papier, tusz do

drukarki, długopisy, kredki, druki, zdjęcia itp).   1770,-               95,51                              

3. Znaczki pocztowe, koperty.                                234,-               88,46

4. Dopłaty do wycieczek ,wypraw                        2000,-            2000,-                                   

   W tym  ;(dział. poż. publ.) 1700,-

5. Koszty reprezentacyjne   (walne zebranie,

kwiaty, upominki okolicznościowe, 10-cio

 lecie chóru itp.)                                                    2500,-            1676,76

w tym : org. poż. publ. 1300,-

6. Wspieranie diakoni muzycznej                         2000,-             2000,-

     W tym: org. poż. publ. 1200,-

6. Wspieranie chóru "Gloria"                             22000,-           11000,-

     (koszty dział poż publ.)

7.  Inne                                                                                            14,-                                     

 ———————————————————————————–

   Razem rozchody                                            30564,-          16909,73

Różnica zwiększająca dochód roku następnego              1475,37

 

Wyk. W 3 egz.

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MpiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

Przeworsk, dnia 15.01. 2014r.

 

Sporządziła:                                                             Zarząd:

Księgowa:                                                                     

/-/Maria Hałys                                           ………………………….                                                                     

                                                                   ………………………….                                                                              

                                                                    …………………………                                                                            

                                                                    …………………………                                                                            

                                                                     ………………………..

 

 

 

REGON 180197448

 

 

                                       B  I  L  A  N  S

 

AKTYWA                                                           2012r.             2013r.

 

                                                                                          w PLN

A. Aktywa trwałe

    I. Wartości niematerialne i prawne

    II. Rzeczowe aktywa trwałe

   III. Należności długoterminowe

   IV. Inwestycje długoterminowe

    V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe

B. Aktywa                                                              2336,89      1475,37  

I. Zapasy rzeczowych aktywów obrotowych

    II. Należności krótkoterminowe

   III. Inwestycje krótkoterminowe

         1. Środki pieniężne                                         2336,89     1475,37

Suma aktywów                                                        2336,89      1475,37

PASYWA

A. Fundusze własne                                                2336,89      1475,37

     I. Fundusz statutowy                                            2336,89     1475,37

    II. Fundusz z aktualizacji wyceny

   III. Wynik finansowy netto za rok obrotowy

                         1. Nadwyżka przychodów nad kosztami

         2. Nadwyżka kosztów nad przychodami

B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania

                    Suma pasywów                                                    2336,89     1475,37

 

               Przeworsk, dnia  16.01.2014r.                                   Zarząd:

Wyk. w 3 egz.

Egz. nr 1. – Urząd Skarbowy Przeworsk                 ……………………………

Egz. Nr 2 – MPiPS Warszawa                                …………………………..

Egz. nr 3 – a/a                                                          …………………………..

Wyk. EK/MH                                                          …………………………..

                                                                                 ……………………

     Księgowa:  

 

    /-/ Maria Hałys

 

 

 

REGON 180197448

 

 

RACHUNEK  WYNIKÓW

 

                                                                                    20012r.      2013r.

                                                                                              PLN

A. Przychody z działalności statutowej                 4546,25     2956,89

I. Składki brutto określone statutem (tradycyjnej)      516,-          620,-

     II. Inne przychody określone statutem                  4030,25    2336,89

 

B. Koszty realizacji zadań statutowych                  2169,-       1100,-

 

 

C. Wynik finansowy na działalności statutowej (A-B)    

(tradycyjnej)                                                                2377,25   1856,89

 

D. Przychody działalności statutowej pożytku

     publicznego                                                        19003,86  15422,40

I. Przychody działalności nieodpłatnej                    19003,89  15422,40

II. Przychody działalności odpłatnej                                              

 

E. Koszty realizacji zadań pożytku publicznego 18049,11  15200,-

I. Koszty działalności nieodpłatnej                           18049,11 15200,-

II. Koszty działalności odpłatnej                                                  

 

F. Wynik finansowy działalności statutowej

     pożytku publicznego (D-E)                                   954,75     222,40

 

G. Koszty administracyjne                                       1002,36    609,73

1. Zużycie materiałów i energii                                     250,43      95,51

2. Usługi obce                                                                                 

                3. Podatki i opłaty                                                           60,-         35,-

4. Wynagrodzenia, ubezpieczenia społeczne i inne                        

 5. Amortyzacja                                                                                  

 6. Pozostałe                                                                    691,93   479,22

 

H. Pozostałe przychody                                                    7,25       5,81                               

I. Pozostałe koszty                                                                         

 

J. Przychody finansowe

 

K. Koszty finansowe

 

L. Wynik finansowy brutto na całokształcie

     działalności ( C+F-G+H-I+J-K)                      2336,89      1475,37

 

Ł. Zyski i straty nadzwyczajne

I. Zyski nadzwyczajne

II. Straty nadzwyczajne

 

M. Wynik finansowy ogółem (L+Ł)                   2336,89       1475,37

 

 

 

 Wyk. w 3 egz

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MPiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

 

Wyk. EK/MH

 

 

Przeworsk, dnia 15.01.2014r.

 

 

Księgowa:                                                                   Zarząd

 

/-/ Maria Hałys                                                      ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              …………………….

 

 

 

Dodatkowe informacje i objaśnienia.                                   (zał. do sprawozdania finansowego)

1.

1) Zmiany wartości środków trwałych:

    a) Środki trwałe wartość początkowa w PLN __________________________________________________

Lp. Wyszczególnienie Wartość początkowa Zwiększenie  Stan na dzień                

                                          na dzień                     z tyt.              31.12.2013r   

                                        01.01.2013r.  _________________________________________________  

   1.  Aparat cyfrowy Panasonic

        z ładowarką                         778,35                                      778,35

   2. Zestaw komputerowy

            ADAX-ALFA                3261,90                                   3251,90

   3.  Drukarka HP DJ 3550          241,57                                     241,57                                               

   4.  Kalkulator                             141,46                                     141,46

   5.  Zakładowy plan kont

         (książka)                                 92,-                                          92,-

    6.  Harmonijka                           140,-                                         140,-

_________________________________________________________

                 Razem                         4645,28                                    4645,28

________________________________________________________

      b) umorzenia środków trwałych w zł i gr.

_________________________________________________________

Lp. Wyszczególnienie  Dotychczasowe    Zwiększenie     Stan na dzień

                                      umorzenie            umorzeń              31.12.2013r.                                            

                                      na dzień

                                      01.01.2013r.

 

 1.  Aparat cyfrowy Panasonic

        z ładowarką                              778,35                                  778,35

   2. Zestaw komputerowy 

       ADAX-ALFA                          3251,90                               3251,90

   3.  Drukarka HP DJ 3550              241,57                                  241,57

   4.  Kalkulator                                 141,46                                  141,46

   5.  Zakładowy plan kont

         (książka)                                     92,-                                       92,-

   6.  Harmonijka                                140,-                                     140,-

________________________________________________________

                 Razem                              4645,28                               4645,28

_________________________________________________________

Uwaga! Zestaw komputerowy  wraz z drukarką otrzymano o wartości początkowej 3251,90,

umorzony w 100%, który otrzymano nieodpłatnie od Starosty Łańcuckiego dla Stowarzyszenia.             

 

2) -Stowarzyszenie nie posiada żadnych gruntów w użytkowaniu wieczystym.

3) – Nie zawierano umów najmu, dzierżawy i innych umów lizingu dotyczących środków trwałych.

4) – Stowarzyszenie nie ma zobowiązań wobec budżetu państwa ani też jednostek samorządu terytorialnego wynikających z tyt. własności budynków i budowli.

5) – Stowarzyszenie nie posiada kapitału podstawowego, nie posiada też subskrybowanych akcji.

6) – Kapitałów (funduszy) zapasowych i rezerwowych jednostka nie posiada.

7) – Zysku ani strat w roku obrotowym nie odnotowano.

8) – Rezerw nie tworzono.

9) – Odpisów aktualizujących wartości należności w roku obrotowym nie stanowiono.

10) – Zobowiązań długoterminowych nie zaciągano.

11) – Wykazu istotnych pozycji czynnych i biernych nie sporządzono.

12) – Nie zaciągano żadnych zobowiązań na majątku jednostki.

13) – Jednostka nie udziela zobowiązań warunkowych w tym gwarancji i poręczeń.

 

2.

1) – Nie prowadzono sprzedaży żadnych produktów ani materiałów.

2) – Odpisów aktualizujących środki trwałe nie było.

3) –  Zapasów nie stanowiono.

4) – Stowarzyszenie nie prowadzi działalności gospodarczej.

5) – Jednostka prowadziła działalność nie podlegająca opodatkowaniu.

6) – Jednostka nie sporządzała rachunku zysków i strat.

7) – Jednostka nie poniosła kosztów wytwarzania środków trwałych         ani też środków na własne potrzeby.

8) – Jednostka nie poniosła w roku ostatnim oraz nie planuje na rok następny  nakładów na ochronę środowiska.

9) – Zysków i strat nadzwyczajnych nie było.

10) – Brak podatku od operacji nadzwyczajnych (nie prowadzono).

3. Rachunku przepływów pieniędzy otworzono w Banku Spółdzielczym w Przeworsku ul. Krakowska 11.

4. Informacje o:

1) – Zatrudnienie zerowe.

2) Wydatków na wynagrodzenia nie było. Działalność prowadzona jest nieodpłatnie.

3) Pożyczek i świadczeń o podobnym charakterze osobom wchodzącym w skład organu zarządzającego nie udzielono.

5.

1) – W latach poprzedzających rok obrotowy, za który składane jest sprawozdanie  znaczących zdarzeń nie odnotowano.

2) – Znaczących zdarzeń po dniu bilansowym nie odnotowano.

3) – Nie było zmian zasad rachunkowości, które mogły by wywrzeć istotny wpływ na sytuację majątkową, finansową i wynik finansowy jednostki.

 4) – Informacje liczbowe zapewniające porównywalność danych sprawozdania finansowego za rok poprzedzający ze sprawozdaniem za rok obrotowy;  Bilans  roku poprzedzającego i obrotowego, jest porównywalny.

Rok 2012 – 2336,89 zł  a rok 2013 – 1475,37 zł

6.

1) Jednostka nie brała udziału w działaniach konsolidacyjnych.

7. Działalność jednostki będzie kontynuowana.

 

 

                Przeworsk, dnia  16.01.2014r.

                                          

                                                                                                                               

                   Księgowa                                                        Zarząd:                     

                   /-/ Maria Hałys                                        ……………………….

                                                                                   ……………………….  

                                                                                   ……………………….

                                                                                   ……………………….

                                                                                   ……………………….                                                                                                      

 

 

 

                                   OŚWIADCZENIE                   

 

 

                        Zarząd   Stowarzyszenia Kulturalnego „GLORIA”

           w Przeworsku oświadcza, że w 2013 roku nie osiągnął żadnych

           przychodów z działalności gospodarczej.

           Osiągnięte przychody zostały przeznaczone na cele statutowe.    

 

 

 

           Wyk. W 2 egz.                                                                     Zarząd:

         Egz. Nr 1 – US Przeworsk                                             …………………………..

              Egz. Nr 2 – a/a                                                               …………………………..

               EK/MH                                                                         …………………………..

                                                                                                     …………………………..

                                                                                                     …………………………..

 

 

 

 

REGON 180197448

 

 

RACHUNEK  WYNIKÓW

 

                                                                                    20012r.      2013r.

                                                                                              PLN

A. Przychody z działalności statutowej                 4546,25     2956,89

I. Składki brutto określone statutem (tradycyjnej)      516,-          620,-

     II. Inne przychody określone statutem                  4030,25    2336,89

 

B. Koszty realizacji zadań statutowych                  2169,-       1100,-

 

 

C. Wynik finansowy na działalności statutowej (A-B)    

(tradycyjnej)                                                                2377,25   1856,89

 

D. Przychody działalności statutowej pożytku

     publicznego                                                        19003,86  15422,40

I. Przychody działalności nieodpłatnej                    19003,89  15422,40

II. Przychody działalności odpłatnej                                              

 

E. Koszty realizacji zadań pożytku publicznego 18049,11  15200,-

I. Koszty działalności nieodpłatnej                           18049,11 15200,-

II. Koszty działalności odpłatnej                                                  

 

F. Wynik finansowy działalności statutowej

     pożytku publicznego (D-E)                                   954,75     222,40

 

G. Koszty administracyjne                                       1002,36    609,73

1. Zużycie materiałów i energii                                     250,43      95,51

2. Usługi obce                                                                                 

                3. Podatki i opłaty                                                           60,-         35,-

4. Wynagrodzenia, ubezpieczenia społeczne i inne                        

 5. Amortyzacja                                                                                  

 6. Pozostałe                                                                    691,93   479,22

 

H. Pozostałe przychody                                                    7,25       5,81                               

I. Pozostałe koszty                                                                         

 

J. Przychody finansowe

 

K. Koszty finansowe

 

L. Wynik finansowy brutto na całokształcie

     działalności ( C+F-G+H-I+J-K)                      2336,89      1475,37

 

Ł. Zyski i straty nadzwyczajne

I. Zyski nadzwyczajne

II. Straty nadzwyczajne

 

M. Wynik finansowy ogółem (L+Ł)                   2336,89       1475,37

 

 

 

 Wyk. w 3 egz

Egz. nr 1 – Urząd Skarbowy Przeworsk

Egz. nr 2 – MPiPS Warszawa

Egz. nr 3 – a/a

 

Wyk. EK/MH

 

 

Przeworsk, dnia 15.01.2014r.

 

 

Księgowa:                                                                   Zarząd

 

/-/ Maria Hałys                                                      ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              ……………………………

                                                                              …………………….